Pages

Wednesday, December 15, 2010

~penangan janda~

"zed, hang jgn dok men2 ng si "J" tu.." shuk mula membuka bicara tentang perkara yg agak merungsingkan aku..



"mana la aku tahu shuk..dia tu.." aku xmampu mneruskan kata2 aku.

"aku taw..dia tu yg dok syok kt hang..sbb tu aku sruh hang hati2..janda2 muda ni mmg mcm ni zed.." shuk trus mnambah rungsing pale hotak aku berjambul ni...

dan aku..hanya mampu mngangguk...

dah dekat seminggu seoarang mak janda muda beranak satu ni mula mengenal aku..
bermula sebagai pelanggan yg bermasalah kpd seorang yg begitu bersungguh2 nakkan aku..
aku btol2 xtahu...nape laa dia tu dok nak sgt kt aku ni, bukan jambu pun..
dan aku pn sudah ada yang tersayang...dan kalau aku xde skalipon,aku ttp xkan nak kt mak janda..
aku mggaru2 kpale ltut yg xgatal ..
memikirkan mcmana nak elakkan diri dari "J" ni...

owwhh demmmittt..!!

No comments: