Pages

Monday, December 13, 2010

~gangguan.~

adoiii...nape ni..??

baru nk start membutha, adeee je yg mgganggu..
bunyik bising yang aku dah agak biasa dari kecik lg..
setiap org pon pasti sllu mndengar bunyik ni..
kalo dia kata xpernah dgr, mmg dialah penipu plg besar skli..
walau sound dia roosaakk!!..tp dia pasti akan dapat mnyedari tentang bunyi tu..

bunyi yg terhasil dari getaran..
menghasilkan pelbagai bunyik..
kuat..
slow..
panjang..
pendek..

berserta aroma yang cukup untuk membunuh musuh yg ada disekeliling..
aroma yg menusuk idong..
aroma yg tidak mengasilkan warna..
keluar bersama bunyik yg dihasilkan oleh getaran..

aku dah xtahan dah..
adoii,,,


nk g toilet jaaapp...
sakit peyooott...

1 comment:

saya dan diri saya. said...

cesss! aku pk kan ada hantu ke ape...rupa2 nye..! cesss! ;p