Pages

Tuesday, February 22, 2011

~cerita seorang kawan~

cerita sorang kawan...


"wei, hang nk taw x, aku pernah je tanye awek aku..kalo nk dibandingkan u pergi mnembak( sbb dia sorg PALAPES) ng u kuar tgok wayang ng i, mana lg seronok??..
boleh dia kata g mnembak lg seronok....gile terasa kot aku masa tu, trus aku pecut moto laju2..."


aku: sabaaaq.....


cerita seorang kawan..


"aku plak dapat awek yg mmg cun gle2..tp suke dok malukan aku, xkira laa..dpan kawan2 dia ka, depan family dia ka..salu dok mnjatuhkan air muka aku..taw laa, aku ni insan biase2 je...taw la niat dia mungkin nk gurau2 je..tp seyes...sedey kooott....."

aku:siaaan hang..

cerita seorang kawan..

"weh, hang pernah x janji ng awek hang nk p date,,pas2 hang tggu dia berejam kt tgh panas...kata jap je lg, .kejap dia..huuuuh..mau cair otak aku beb..bila dia mai, dah nk pakai helmet ni, tup2..boleh dia cancell...kata x jadi nk kuar ng aku...hang taw alasan dia ape?? dia kata aku bt muka kat dia..maunye xbt muka, dah berejam tggu kt tgh panas...mmg bikin aku paneeeesss je..."

aku:eleehh,hang pujuk jgk kan...

cerita seorang kawan..

"hang 2 kira ok lg tu..aku ni lagi laa..dia baru smpai dari kedah, suh aku p amek dia kt stesen bas, sayang punya pasai aku pon ponteng la keje, walau ujan tgh lebat gle2, sayang punye pasai, sggup je g amek..sampai2 sana je, dia kata nk nek bas...kuangg hasam btol...alasan dia same la ng awek hang bg, dia kata aku xsnyum, xikhlas g amek..xikhlas pale hotak dia bjambul..kalo xikhlas aku xg amek la ujan2 mcm 2.."

aku:tragis btol kisah hang ni weh...

Sunday, February 13, 2011

~hANYUt~

maafkanlah ku xbisa hidup tanpa kamu...
fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu..
bagaimana ku nanti..
bila tiada mengganti...
yang ku ada HANYA KAMU SAJA...

yang ku ada hanya kamu...

saat mata terpejamm..
hanya kau ku terbayang..
menghapus semua segala resah dijiwaku..
saat mata terbuka...
kamulah yang pertama...

xmampu aku bayangkan..
hidup tanpa dirimu...

video

aku..

mmg bersalah..

slalu saja mngabaikan mu..

dan tapi, tlah ku sedari..

sgala perit yang kau lalui,

ku terlupa kau terluka..

kerna diriku yg terus hanyuut....

Saturday, February 12, 2011

~bila air mata mu menitis..~

ermm..
btol la org kata..
cintai dia yang mencintaimu...
dan aku taw, dia syg gle2 kt aku..

dan aku..
masih dgn pangai lama..
aku try nk jadi yg terbaik utk dia..
tp....

isshhh...
gile jahat aku ni,
smpai dia menagis kerana aku..
dan aku...

aiiyaaa....
jgn la terlalu egoistik shakirin..
ko tahu ko salah..
mintak maaf..
then..jgn la bt bnda2 mcm tu lg..

dia yg terbaek utk aku...
hanya dia..

i'm so sorry bebeh!!
janji xbt lagi....