Pages

Sunday, April 28, 2013

~berkongsi~

dan kami...
suka berkongsi...
berkongsi segalanya.....
segala-galanya....

suka berjalan2 merupakan minat yg patut dikongsi...
dikongsi bersama isteri gua..
untuk gua bina satu kenangan yg cukup indah...
yee,,, sekarang merupakan masa yang sesuai untuk melakukannya...
membina impian bersama dan cuba untuk menggapai impian bersama....

kerana....
kenangan yg dibina itulah yang akan diingat sampai bila2......
sampai gua tiada lagi di dunia ini..........

kenangan yang bukan setakat untuk dikongsi di facebook....
bukan setakat utuk mencari bilangan 'like' dari rakan2 kenalan...

tapi yang akan di dikongsi bersama anak cucu cicit piut gua....
sekiranya masih diberi peluang oleh yang maha kuasa....
untuk gua kenangi masa2 sekarang...
dan perjalanan hidup gua yang seterusnya....

dan sekarang...
gua tgh dengar lagu westlife...
'if i let you go'...................................................................................
(end of story....zzzzZzzzZzzzZzzZZzZ)

No comments: