Pages

Friday, December 10, 2010

~baru..~


pejam celik pejam celik, dah nak habes taun 2010..ermmm, dah tercapai semua hasrat aku utk taun ni...dan taun depan, nk pk pasal berKELUARga plak..


tahniah diucapkan pada abgku hencik SHAHRIMAN dan isteri beliau kerana baru sahaja menimang cahaya mata terbaru mereka 2 3 hari lepas...beby boy..ok dah la tu, dah ada 2 laki 2 pompuan..taun depan sila tambah lg ye...hehehheh


hasrat awal taun ni (nk grad, ng dapat keje) dah tercapai..tahniah diucapkan pada diri aku sendreyyy... dan yg terbaru, gua dapat beli moto beb...hahaha..ptg td baru g amek kt kedai..dan berita gembira ni aku kongsi ng semua org tersayang dengan menghantar MMS gmbr moto tersebut. exited kooott..


xpuas dgn mms, aku siarkan lg secara life moto aku mlalui khidmat webcam yang aku pancarkan sendiri dari rumah aku, tp yg ni utk orang yg teristimewa sahaja..jgn marah aaa..


PJX841....begitulah huruf dan nombor yg diberi oleh JPJ pada moto aku..ok la tu, 3 angka...tbe2 aku teringat kt moto kriss kt umah, 3 angka jgk(DAK795)


td test drive moto baru..peerghhh, perasaan rasa macam sume mata dok tgok aku..perasaan je la, hakikatnye diorang tgok moto aku..hehhehe..


moto ni xde la besar mana pun, tp aku nk gne bt g keje je la..org kata sep minyak..kt cni aku upload gmbar...nnt tgok2 la ye...

No comments: