Pages

Tuesday, December 14, 2010

~hepi besday to me~

hepi besday to me...
walau hidup kdg2 rasa mcm suck sgt2...
tp hidup mesti mau terus..
byak lagi bnda yg aku kna bt..
banyak lagi tggungjawab yg aku nk kna laksanakan..

hepi besday to me..
walau umur dah meningkat..
nak jugak thap ibadat turut meningkat..
cne nak buat??
sendri mau ingat...
kubur sudah kata mai dekat2..
rumah sudah kata pergi cepat2...
ape yg aku nak buat..??
terus tingkatkan amal ibadat,,

hepi besday to me..
dok la sorang2..
xde org nk teman..
org2 sume keluar berteman..
aku sorang jela dok dlm umah ni terkuman2..
tp xpelaaa..
sabar tu separuh daripada iman..

hepi besday to me..
walau jasad berjauhan...
tapi hati tetap disatukan..
moga cepat2 la kami diikatkan..
dengan ikatan yg lebih terjamin utk masa depan..
utk aku ng org tersayang,,
kerana dialah teman..
dialah juga kawan..
walau dalam susah dan senang...
sbb tu aku jadi syg..
saya pada yang tersayang....

hepi besday MOHD SHAKIRIN....

No comments: