Pages

Sunday, June 12, 2011

~la8an hari seminggu~

okay,,gua tahu..gua baru je publish 1 post td..
dan gua jgk tahu, esok gua kna bangun awak yg amat..sbb gua kna start keje kul7..mknanya gua kna gerak kul6 la...
dan gua jgk tahu gua ada masa 3 jam je utk tdo...sbb skrg dah pkul2 am..

tapi..
mata gua ni..adoii,,
susah sgt ke nk pejam...??
xpon kan...tp walau gua pejam..still xnak lelap..

ok2 xpe..
gua try..

tp gua nk tujukan lagu ni dlu..
buat cinta hati gua...
buat kesayangan gua..
dah tdo agaknya dia..sbb dia xreply sms gua..
xpun dia marah gua,,
moga2..
lagu yg gua bagi ni,,
bleh buat dia tersenyum..

sayang kamu yg amat...

video

alamak..slow la plak tenet ni..xpe,,gua tggu..sampai habes dia upload...

~kaki lengoh kaki~

hadoii..lengoh kaki gua rini..mana x nye..gara2 ikut abg gua g stadium bukit jalil tgok final piala FA klantan vs trengganu, gua kena berdiri lama kot...

kna berdiri sbab xde seat...lgsg xde...penoohh je...

nasib baek abg gua kasi tiket free..hehehhe..so, walau klantan kalah, gua xrasa rugi sgt la...
ni gua attach tiket yg gua dpt, sbgai bukti gua g sana..nnt korang kata gua tipu plak..




ok..gua bukan nk cte kt korang sume pasal bola pn sbenarnya, tp nk cte pasal bnda penting dalam hidup gua yg dah gua terlepas..majlis pertunangan kakak gua..

tula,sape suruh nk bt seprais sgt,kan dah xleh balik...
tp xpe, gua senantiasa doakan adik beradik gua supaya dirahmati allah selalu..

dan kt cni jgk gua attach lagi 1 gambo, yg gua copy dari fesbuk beliau...yakni kakak gua, bg bukti bahawasanya dia dah bertunang....tahniah sis..love u all so much!!

dan ni lah dia kakak2 dan adik gua yg gua cintai..
yg kiri skali tu, berbaju  biru bercermin mata, kakak pada gua, nama dia saidah..ank ke 5 dari 7 bradik..nama manja dia sbelom gua lahir adalah adik dah..lepas gua lahir dah tukar jadi kak dah,sampai la ke skarg,,mnamatkan pelajaran di upm dlm bdang pendidikan, dan skrg mngajar di sekitar ibu kota.gua lupa nama skolah dia..dah bertunang jgk, pas raya ni nak kawen agaknye..moga berbahagia hendaknye...

yg no 2 dari kiri, haaaaaa ni la dia kakak gua yg sulung,sharina namanya..anak ke3 dari 7 bradik,,org pggil  dia dari kecik sampai laaaa ke dah besor ni sbgai kak...xkira la sape2 jua dalam family gua ni, yg muda ke yg tua ke, memanggil kakak gua ni sebagai "kak"..mnamatkan pengajian dalam bidang antropologi di UM, pernah jadi cikgu, tp brenti, nk jaga ma&ayah katanya..skrg ni mngajar di shah alam..semoga berbahagia jua lah hendaknyeee..

next..yg berbaju hitam...kakak gua yg comel ni nama dia sharini..beza 1 hurup je pon dgn kakak gua yg sblom ni..parents gua xde idea nk letak nama agaknyelah..hehhehe,tp naseb baek jgk la dia xletak je nama kakak gua yg sterusnya 2 sbgai "sharinu....atau sharino"..burok bebeno agaknye...parents gua malas nk pk agaknye la..ok back to the story, ank no 4 dari 7...mnamatkan pelajaran dlm diploma di kolej ape ntah di PErAK..dalam bidang elektronik..tp pas kawen laki dia xbg keje..so jadi la suri rumah spenuh masa...dah ada anak sorang,,laki.nama dia Aqil...nakal yg amat..laki dia sorang tentera laut..hehhehe..nama manja..kak ni..all da best sis...branak byak2 je...

andddd...last but not least, adik bongsu gua,,,nama dia nurul amira..slalu org tnye nape nama dia sorg je bermula ng "N".adik beradik len sume "S"...so, mama gua bg jawapan selamat..tanda sebagai anak bongsu katanya...tp pernah je terbabas,tp sayang..mama gua keguguran...masa tu gua dah exited nk dpt adik baru..11 tahun lepas la..kalo xgugur dah sebaya ng Iqbal dah pon...xpela xde rezeki..adik gua ni skrg msh stdy kt UM, dlm bidang pngajian melayu..dah berpunya ke blom?? yg gua nmpak mcm dah..tp gua xsure la plak..ape?? nk tahu?? korang tnye la tn empunya badan ye....nama manja dia "adik"...tu nama manja gua sblom dia lahir...tp gua tahu gua lgi manja dari dia..yg bestnye,kalo time makan,sruh mama gua yg suap..dua2 org suruh mama yg suap..gerenti mama suap gua dlu, gua kan abg..dan merajuuuukk la dia..smpai nangis..walau masa 2 gua dah masuk u,dan dia dah form 6..hehhehe..dan,dlu gua igt gua la yg penghabisan...rupe2nye ada lagi....hehhehhee..xpela,rezeki mama ng ayah gua..dan istimewanya adik gua ni, dia tererrr yg amat kalu mlukis...

dan kepada adinda2ku sekalian..gua mendaoakan diri kalian sentiasa di dalam jagaan dan rahmat allah..

olrait la my beloved readers sekalian, gua nk tdo dlu..esok gua keje pagi...
selamat malam..
assalamualaikum..