Pages

Wednesday, June 20, 2012

punye laaaa exited gua rini.....
sbb esok gua nk btunang.....
gelora perot gua dh gua setelkan...
tp kt hati gua.....
xterubat derrrr...

punyelaaaa gua exited rini.....
gua bangon pagi2 lg semata2 nk shine kasot gua....
yelaaa....xkan gua nk pakai kasut berabuk kottt..
dan my daddy dh ada simpan kiwi lame2 kt umah...
dah keras dh pon....
seb bek gua terer bab shine2 kasot..
shine jgk akhirnye....
gua malas nk update gmbr sblom dan slepas gua shine....
t korang kata gua riak nk mampos plak...
so ckuplah skdr gua cite2je......
hahahha.......

dan satu lg....
gua hampir2 iron baju bertnang gua....
seb bek adik gua suh gua tlong dia gubah hntaran sket lg.....
kalo x.......
mmg sah2 gua iron baju tgh2 ari ni jgk......
rini nk g ajak kawan gua kt lorong depan umah gua ni....
bt teman.....
neves ooooooo....

eh......
beby damia nanges la plak...
nk susu la tu......
eh2 gua ni...apsal nk sebok2......
gua bkn mak dia....
dan gua xde susu bdan pon nk suap kt beby damia....

tp xpe.....
yg tu bleh jadik alasan utk gua gerak dlu...
sbb gua dh xde idea dh....
hehehehehhe
sabau ye beby damia....
papa is coming......
hehehehe...

No comments: