Pages

Thursday, June 14, 2012

kekadang.....

kekadang.......
(bukan kekuda...)
gua mcm terpk2.....
btol ke umor gua dah 25....

gile cpt masa berlalu.....
owhhhh.....
btol org kata...
masa tidak menunggu kita, oleh itu jgnlah leka....
eh menyanyi plak gua....

kekadang.....
(bukan keladang).....
gua mcm rasa gua ni budak lg....
padahal dagu dh tmbuh rambut......
ntah.....
perasaan gua je kot....
tp kalo gua tgok kwan2 sebaya gua....
peggghhh... dh mcm bapak org dh gayenye...
matured xhengat.....

emmmmm.....tp ni la gua....
ttp ng dunia gua....
seb bek ce"na ada utk menceriakan dunia gua ni....
you become the meaning of my life...
eh menyanyi lg skli plak gua ni

yg penting gua ng family gua hepi....
korg xhepi??
tggu harijdi korg.....
hepi jgk kan.....
nape...??
tanye pulak nape....
kan hepi besday.....
hepi la jgk tu....

dah..
gua mau mandeyyy...
bye2....

No comments: