Pages

Wednesday, June 20, 2012

homangaih.......

panasnyeee rumah kt kmpung....
heheheh....
tp best....
panas yg xtercemar dgn udara kotor seperti kota....
panas yg damai....
walau kadang2 tetap berkipas....

tp yg bestnye....
malam dia dingiiiin sgt....
tp kipas tetap je berpusing,,...
ntah.....
bt halau nyamuk kot.....
dan gua....
tetap bersemayam depan tv......
.......................................................................................................................

skrg dh dekat pkul12 tghari.....
adik gua tetap je bertahan.....
tgh bt gubahan utk hantaran meminang gua....
kreatif jgk dia ni....
huhh....
xsia2 kuar modal satey ng kfc.....
esok 21hb jun 2012...
dengan rasminye gua jadi tunang kpd cik marziana shari.....
dan gua.....
tetap malu2.....
tetap kontrol macho.......
yg penting cool.....
katenye.....
walau dalam hati ni.....
huhhhh......
xtahu.....
rasa mcm bergelora....

eh,,
bergelora....
perot gua pulak yg bergelora.....
gua g tenangkan perot gua jap....
caoows....

No comments: