Pages

Saturday, June 30, 2012

gua pon xtahu....
tp skrg perasaan gua len je dgn dia ni..........

walau skrg xde depan mata....
tp kalo gua terfikir je pasal dia ni....
hati gua terus berubah jadi semacam je...

dulu gua ok je....
xde masalah lgsg.....
dgn dia ni
ishhh.....
nape ng gua ni....

tp dialah yg selalu mengingatkan gua..
supaya gua jaga kesihatan la ape la....
tp  dia xpernah berterus terang.....
cume memberi sedikit maklumat...,.
dan akan suruh gua pk sndiri kesan dan akibatnye...

dan dia.....
dia xkesah pon kalo gua gne dia....
yelaaa....
gua dh byar.....
ske ati gua la nk lenjan cne pon...
lgpun skrg mana ada brg free der...

tp kalo gua gne....
nnt hati aku akn terluka.....
ermmmmmmm.....

takotnyeee.....

oh penimbang berat....
jgnlah lu lukakan hati gua lg........

No comments: