Pages

Thursday, August 4, 2011

~puasa ke 4..~

gua baru je lepas bukak pose..
dah smyang dah..
tgh rehat2kan perut gua yg tgh full ni..
adoii..kenyangnyee..

nikmat btolkan makan waktu lapor..
hehehhe...

okeh,
gua xde ape nk cite kt korang pon..
saje nk kasik rest2 jap badan gua ni..
arini ng esok gua cuti..
mmg syiok..

dan esok..
katanya ce'na gua nk dtg kL..
insyaallahh..jadi la dia dtg..

td kalo x sbb ujan gua dah shoot g tempat dia..
xjauh der..
gua dah google map dah..
ada la dlm 2 jam kalo gua henjut moto gua..

tp hajat gua xkesampaian..
hujaan..
ermmm...
xpela..xde rezeki gua nk ke sana..
nnt ape2 hal gua roger korang via blog gua ni k..

plannyee..
hermmmm...esok nk berbuka bsama..
kt mana ye...
adoii,,
nnt gua pk..
ape2 pon gua harap sgt hari xujan esok,,
kalo x..
makan kuah la gua bak kata org penang..
atau bahasa melayu btolnye berputih mata..

hehehhe..olraite brats..
gua nk mandi2 jap..
siap2..
ke masjid kite..
moh le...
dan yg penting..moreh..
gua suke..
hehehehhe..

see ya..

No comments: