Pages

Friday, August 26, 2011

~malang tak berbau~

hallooww..

nak share ng korang..
hari malang aku..
hari ni..

pagi2 : g keje - ujan lebat gila babeng + jem cm !@#~!@!! huhh!!
sampai ofis ng lencunnye..seb bek bawk baju spare..
            
siap2 nk start keje : 'shak, come to my office now..' boss panggil.
"i cuma nk u siapkan u punye report hari ni jgk..tp fiqri xdtg rini, dia dah inform i, then u kna bt sorang..ok?"

see..ermmm..
dalam ksejukan yg aku rasa smpai ke tulang sumsum, aku gagahkan diri aku siapkan report..dalam hati memaki2 member aku,,sbb amek mc rini..

dah dekat kul5,,dah nk balek..aku siapkan report aku..seyes syit xde mood..
walau dari petang semalam lagi mood aku cm damn..

nk balek umah..

panaass je..
smpai sungai buloh, tbe2 je hujan trun ng lebat tahap nak banjir 1 kL..

redha..

balik umah..

mandi2, smyg asar...

fon masih sunyi..
since her last sms pagi td..
dia dah xperlukan aku lg dh kot..
mungkin..

olrait.....

nak berbuka..

baru nk suap kuih seri muka peveret aku...
gedegang!!!

kusi plastik yg aku duduk tu patah..
what the F!!??

bguling aku ats lantai..
dah la pakai ken plekat..
seb  bek pakai suar pendek..
 bt maluuu je..
dah la 1 family tgh nk ngadap nk buka pose..

aku plak yg spoil..
tak..
bukan aku spoil..
tp kusi tu..
ye..
kusi tu yg spoil..
bukan aku..
aku xberat mana pon..

ermmm....
sedeyyy...
sakit..
sakit xpe..
sedey pun xpe...
aku xkisah..
xde sape pn yg kisah ape yg aku rasa..

tp malu tu...
malu tu yang aku xnak..
seyes syit aku makan sket je..
teroooss je nek bilik...

tekap muka kt bantal..
ape laa naseb aku rini..

dan esok..
esok cne agaknye..
ermmm..
tuhan je yg tahu..



No comments: