Pages

Wednesday, August 3, 2011

~gua mahu beliau tahu~

gua ni memang..
asal ada peluang je..
mmg gua akan publish 2 post kt blog usang gua ni..
walau gua tahu xramai pn yg baca..
xramai ke xde langsung gua xsure la..
tp gua nk post jgk..

post ni gua nk tujukan pada cinta hati gua..
gua risau gile2 ng beliau..
dan beliau pon tahu gua risau..
dah la dok jauh2..

gua xleh nk jaga beliau..
bulan2 pose ni..
berbuka ng ape..
sahur makan ape..
gua xtahu..
dan gua nak tahuu..

gua xske keadaan ni..
keadaan yg dok jauh2..
tp gua kna redha jgk..

dan untuk arini,,
kredit gua plak habes..
smlam lg..
bukan xde duit der...xsempat nk beli..hehehe
maka gua pn risau laa..
bertambah2 risau..




sebulan kot puasa...
maunye tggal tulang awek gua tu..
xpela..sbb kewajipan..
jaga diri baek2 ye ce'na..
saya dok jauh ni..

dan gua saje xgtaw beliau gua publish pos ni..
gua nak tahu bile beliau baca blog gua ni..
ce'na, bile baca blog ni, msg saya taw..
nk taw..

hehhee..
jahat gua kan..
xpe2..jahat2 pon ada org syg gak..ko ada??
hehehe..

ok2..
dah habes mlalut gua..

yg plg penting,..
gua harap sgt2 buddy gua tu sentiasa selamat..
gua akan selalu doakan kesejahteraan beliau..
puase elok2 ye..
jgn smpai terrrrberbuka pose plak ye..
love u so much!!

2 saje yg gua nk dia tahu..

No comments: