Pages

Sunday, November 28, 2010

~rumah baru~

arini ni..balik je mkn kenduri kt baling(kedah), aku trus bgerak ke bukit mertajam..rumah baruuuuuuuuu....hehehehhehehhe

rumah teres 2 tingkat kat tman bukit, bukit mertajam ni merupakan rumah lama majikan aku. skrg dia dah ada rumah baru, so rumah ni dia bg laa aku duduk. kt umah ni aku dok ng 3 org housemate yg len..kenalan baru aku(wan ngan mat)..sama nama ng kawan NAVY aku kt usm..

diorang ni ok laa..peramah..bleh sembang2..walau baru kenal pon dah macam lama kenal..xpelaa..alhamdulillaahh.. dan tadi pon diorg ada tolong aku kemas sket2 dalam bilik tu..tolong aku pasang almari je..hehehhee ok la tuu...

dan sekarang aku tgh layan cte "JAWS" ng diorang sambil makan keropok yg diorang beli.hhheheheh

esok dah keje dah...xpelah, memandang dapat rumah baru, so semangat kena la ada utk keje..k lah aku nk tgok cte ni jap..pas2 membuthaaa...esok nk g keje.caw~~

2 comments:

@iN mArHaiNi said...

agak2 wan n mat housemate baru ni same x perangai ngan wan n mat navy?? hikhik..

shakirin said...

harap2 laaa...rindu bulu mat syukk...hahahhaha