Pages

Tuesday, November 16, 2010

~raya oh raya..~

raya haji...kali ni dah kali ke berapa aku xbalik raya haji...mgkin dah kali ke 3...2 tahun beraya haji kt KDSI...sebab masa 2 ada latihan tahunan PALAPES LAUT..ermmm



tapi tahun ni,,,bukan sebab latihan..tapi kerje...kerja sebagai supervisor atau omputeh kata penyelia kt salah sebuah kampeni swasta agak membataskan aku untuk mendapatkan cuti... "kalo hang nak balik kampong boleh Shak...tapi unpaid leave laa.."kata boss aku...ermmmm lagi..



dan aku pun mula laaa menghitung hari...orang2 tersayang mula la dok menalipon bertanya tentang kepulangan aku...bese laa jawapan aku, "tgok laa dlu cne.."



rasa hati mmg sedih..memang pedih..mana taknye..kawan2 yg len sume balik....aku jugaaak yg dok termangu2 kt cni sorg2...ermmmmm lagi skali...



esok dah nak raya...waaaaa...cne niiii......??? aku nk braye ng sapeeeee......



ermmmmmm....(bpe kali ermmmmm daaaa....)

No comments: