Pages

Wednesday, November 24, 2010

~maafkan adikmu..~

"awok balek ko dok duoplohne(26) haribule nih??" soal kakakku dalam loghat kelantannye..
"insyaallaah laa sayo balek" jawabku juga dalam loghat kelantan...hhehhehehhe..

26 november 2010 merupakan tarikh yang hampir berkeramat dalam hidup kakak aku kerana dia bakal disunting oleh bakal tunangnye pada hari tu.. dan aku, kompem2 xleh balek..hehheeehehhe(sekali lg)
esoknye....
"awok jange risau laa..nnt sayo sponsor kek ko awok..." kataku melalui henfon ku
"serius???" soal kakakku seolah2 xpercaya ape yg didengarnye sebentar tadi dari corong talifon nye...walau dia tahu aku ni memang seorang yang prihatin terhadap keluarga dan senantiasa bermurah hati....hehehhehehe
"yelaaa....promise...!! tp sayo xbalik laaa...,xleh cuti la 'sis'..." kata ku dalam nada penuh kepura-puraan bersedih..
"ermmmm...xpolaa..as long as ada pengganti awak...hehehheheh" aku bleh bayangkan betapa hepinye dia bile aku kata nk sponsor kek...

disebabkan xleh balek utk hari pertunangannye nanti, aku dah gantikan diri aku ni dgn meng-sponser kek utk hari tersebut..

xpelaahh..aku doakan hari tersebut tiada sebarang aral yg berlaku..semoga selamat sumenyee...
tahniah yeee.....nanti kawen saya sponser kek 2 tingkat plak..hehhehe

No comments: