Pages

Wednesday, December 11, 2013

seterusnya

cabaran hidup gua...
untuk menyambut cahaya mata pertama gua...

beranikah diri gua ini...?

untuk bersama dalam bilik bersalin nanti..
btol gua xmabuk darah..
btol gua cool..
btol gua tahu gua berani..

tapi mampukah.......?

untuk melihat isteri gua menanggung kesakitan itu...
untuk melihat isteri gua luka sket pon gua xsanggup...
untuk melihat isteri gua menangis pon gua xsanggup...

sudah menjadi lumrah...

untuk menjadi seorang ibu...
segala dosa akan diampunkan oleh allah semasa melahirkan..
sebab tu ibu yang mati masa melahirkan anak juga temasuk dalam mati syahid...
betapa tinggi darjat seorang wanita di sisi Allah...

dan gua berjanji...

pada diri gua sendiri...
gua akan berada di sisi isteri gua masa dia melahirkan baby kami...
insyaallaahh...

No comments: