Pages

Wednesday, December 11, 2013

assalamualaikum..

ermm..dah lama gile gua x mencoretkan sesuatu kt sini..
bz..
keje..
g pagi2 buta..
balik dah manghrib...
penat...
makan2...
kontek ng wife jap, pastu tdo...

kadang2 gua terfikir jgk,,,
smpai bila nk mcmni...
gua pon ada family gua...
mcmna kalo dah ada baby nnt..

xde masa nk diluangkan bersama....

tp kalo gua xkeje,,
mcmna nk cari makan..
nk tggung family gua...

dugaan hidup...

bila tiba masa susah...
terasa bagaikan tiada yg memahami...
smpai gua lupa...
gua ada isteri gua yg senantiasa ready dan inovatif untuk gua berbicara...
what a shame.....
she is my wife...
the one who always be with me...
xkira gua tgh sesak atau lapang...
xkira gua tgh bersusah atau lenang..
sampai ati gua...

sorry my love...

tp gua tak nak nyusahkan dia..
dah la dok jauh...
dia pon penat keje..
dengan bawak beby lagi dalam perot dia...

haishhh...

dan harini..gua mc...
penat drive dekat dua jam...
dari bukit bintang ke UM..
can u believe it guys??
2 hours..
gua drive...
yg biasanya cuma amek masa 20 minit...

bila kepala otak da serabut...
3 4 kali bayar tol yg sama...
terima kasih kerajaan....
untuk kenaikan harga tol dan minyak....
xlupa jg untuk bil elektrik...

oh..
adik gua masak someting special harini...
xtahu la apa makna special dia tu...

ermmm...
kambing bakar kot....
harap2 laaaa....

No comments: