Pages

Wednesday, December 11, 2013

ni la penyakit gua...
kalo dah publish satu post..mula la gatal nk menaip lagi...
idea datang mencurah2...
seperti coklat yang mencurah ke ladang gandum dalam iklan coco crunch...
seperti hujan yg mencurah ke bumi...

wah,,puitisnye gua..
kenapa gua x jadi cikgu BM je...

this is life..
kehidupan...
yang mengajar kita makna sebenar perjalanan sebagai manusia di bumi Allah...
sehingga tiba saat perjalanan  di dunia ini terhenti...
dan bertemu dengan sang pencipta...

seperti sireh pulang ke ganggang..
seperti puyuh pulang ke sarang...
seperti keris pulang ke sarung...
seperti itik jalan melenggang...
ermmmm..mcm xkena je...

ape pon yg jadi..
gua harap korang sume stay cool...
be happy..
dan gua yakin..
everything is gonna be alright soon...


No comments: