Pages

Wednesday, October 18, 2023

aku yang tidak akan menyerah

walaupun aku tahu

memiliki kamu adalah sebuah mimpi indah

yang takdirnya hampir pasti bukan untuk aku

hampir pasti juga bukan untuk kita

dua jiwa yang yang dahulunya besama


mengharap sampai ke hujungnya

tapi tewas

aku yang tertewas

walau kamu cuba pertahankan

aku tetap tewas


mungkin ini adalah cara

untuk aku meluahkan rasa

walau kita tidak bersua mata

saling mengelak pandangan cinta

walau tidak memandang mata

tidak seperti orang yang bercinta

walau tidak bersuara

walau aku tidak berkata


mungkin aku mencintai  kamu

walau kamu tidak pernah tahu

atau pernah tahu

tapi kamu masih ragu

atau kamu tidak mahu lagi tahu


mungkin aku akan mencintai kamu

dan akan tetap mencintai kamu

tanpa rasa lelah dan jemu


i'm sorry that i love u

i'm sorry if i miss u

even if i can't have u

u know that i'll always be there for u


mungkin kita tidak bersama

pada takdirnya

tidak mengapa asal kamu bahagia


dan biarkan aku....


yang tetap mencintai kamu...




No comments: