Pages

Sunday, July 15, 2012

selagi xtutup mata...
keje keje keje....


tu la gua,,,,,
nk keje kuat sket...
kata nk raya...mggu lepas 7 hari gua keje...
eh tak...6 hari stengah je.....
OT punye pasal...
ape ada hal...
lepak ofis je pun...


gua pn nk keje kuat jgk...
asek ce'na je yg kna oncall...
kate nk senang same2...
so skrg susah same2 la dlu...


mggu ni pon mgkin gua OT lg...
nk raya..
modal kena besar wooo...
nk kawen...
modal kena laaaagi besarrr wooo...


nnt nk pakai kete plak..
eh2...kete..??
bile nk kuar ni...
lama dah gua tggu...
dah seminggu dah....


balek kmpung kete baaruu...
cesss...
hahahahha...


dan kepada kome2 yg dlunye salu pandang gua xde mata...
ataupun pandang gua sbelah mata...
yg kemungkinan besar dia xtahu pon gua ada blog...
atau kemungkinan besar dia tak tahu pon mengenai kewujudan blog gua kat muka bumi ni...
atau pon mmg dia xpernah dgr perkataan blog....
mgkin dia aktif fb je...
see...
gua dah berjaya skrg...
walau xde la berjaya sgt....
tp lagi berjaya dari kome2 sume....


walau cne skalipun....
gua ttp doakan kome dapat yg terbaik dalam hidup kome skalian...
rezeki masing2 bro...



No comments: