Pages

Monday, July 9, 2012

restoren satey mak long - kedai payung tanah merah, kelantan

gua kalo balek kmpung gua kt tanah merah kelantan, gua mmg suke g mkn satey kt restoren mak long ni...

mmg masyuk....
rasa satey dia mmg mngancam gle....
kalo g sane mmg gua akn g ng family gua....

dlu, gua ske g sana sbb layanan diorg bagus....
pkerja sume senyuum je muka walau pnat.....

tp skrg xde dh mcm tu,,
yg tkg hantar air siap hempas2 lg gelas msa anta air..
depan bapak gua plk tu..
org tua..hormat la sket brader..
lu kalo knal sape bpak gua, gua rasa lu mlutut mntak maap..

masa tu bru sparuh je pesanan yg smpai, 
so kitorg mkn smpai abes, yg len sume bgkus bwak blek..
spoil mood family...

kepada boss restoren satey mak long,,
sila2 kan lah tgok pkerja2 tu lyn planggan..
kang xpsal2 ada yg kna naik court, masok lokap..
ape2 pn..
satey korg mmg sodap..

No comments: