Pages

Saturday, December 8, 2012

ape rasanye bila berjabat tangan dengan tok kadi...??
biasa je kot....
tu jawapan sebelum hari jadi...
dan jawapan selepas hari tu...
mungkin selepas 4 5 taun, selepas kejadian..
walaupon pada hari akad nikah tu 10kali dia jawab xlepas2 jgk...
harap2 xjadi kt gua...

hahaha....

tp untuk org2 yg bajet cool cm gua ni...
gua rasa..
masa hari jadi nnt gua xakan rasa cool sangat kot...
mgkin kalo korang yg akan tgok gua nmpak mcm cool hari tu...gua kontrol je..
tp dalam hati, perut gua...
bergelora bak tsunami...mungkin...

dan mungkin jgk gua akan btol2 cool...
huhhh...

dan ikut pengalaman abg2 dan abg2 ipar gua...
diorang cakap kt gua..
rilek2 suda...
kakak2 dan kakak ipar gua pon cakap rilek2 suda..
tp gua xamek kesah sgt ape kakak2 gua ckp..
bkn diorg pon yg jawab akad nikah nnt...
tggu hangguk je...
tu pon kalo nk hangguk..
kalo xnak..bt2 muka blushing dah..
done utk pengantin pompuan...easy..

dan seyesly...
gua tak sanggup tgok videoklip bawah ni...
harap2 xjadi kt gua....
lu ni maen sebaaat je....
hahahhaha

nmpak sgt x g kursus kawen...
wakakaka....





No comments: