Pages

Saturday, May 12, 2012

pantang publish post bru..
teruuus je rasa nak publish post yg lagi baru..


cuma nk melaporkan laporan cuaca di sekitar tempat aku ni haa...
dekat bandar utama,,,mendung,,,
dekat petaling jaya....sekarang,, hujan rintik2 ombak bergelora...


tp aku tetap sejuukk je ..
sbb dok dalam opis yg ber'ekon'..
kwang3.....


orait...
 baru je trime panggilan telefon dari kak dah...
ajak aku g tesco katanye...
tesco selayang...
hingat nk blanje makan...sekali suh teman dia jaga kedai jam daa...


maklum laaa...org meniaga....
ermmmm..kalo x ujan gua gerak g sane...


haaa...
sebut pasal meniaga...ce'na pn meniaga jugaakkk...
jual brooch....(betol ke eja mcm tu..)
murah2 je....


aku nk promote sket, sape2 nk yg murah2..kontek le kami..
hehehehehhe..


dah la..
nak bt keje...

No comments: