Pages

Thursday, March 15, 2012

~dua tahun~

kejaaaap je masa berlalu kan....
pejam celik pejam celik..
gaduh2..pas2 baik2...
dah 2 taun...


hehhehhe
terima kasih mrs buddy....
sbb sudi bersama saya yg xseberapa ni...
menemani sy setiap tika...
dalam sedih mahupun bahagia...
dalam duka, juga derita....
susah senang saya....
sentiasa ada kamu yg mendampingi..

kasih saya hanya pada kamu,,,,



ermmm...
igt x....mula2 kite jumpa...?
hehhehhee...
kt stesen bas bukit jalil......
awak tggu saya....


pas2 kite g jalan2 kt muzium....


pas2 kite g kLCC....
lagi kite g kt petrosains...
zoo negara...
taman tasik titiwangsa....
pas2 aquaria...
taman tasik perdana...
teeluk batik...


dan macam2 lg...
hehhehehe


banyak kan....
tp xhabes lg....


banyak lg tempat yg sy nk bawak kamu,....
masanya blom smpai lg...
sabar ye....


2 taun...
macam2 yg dah berlaku,,,,
ada suke...
ada duka....


bahagia...derita...
tp kamu ttp sabar je....
mmg silap sy...
bt kamu derita...
tp...
hanya kamu yg saya cinta....

kamu yg akn bersama sy..
sampai bile2....
sampai habis nafas saya....
sabar ye....
sy mmg budak jahat....
sampai bile2 pn....
tp sy baik ng kamu....
hehhehhe...

selamat ulang tahun sayang....
moga kekal bahagia...
smpai akhir hayat kite...






No comments: