Pages

Friday, December 23, 2011

~nasib..~

korang pcaya pada nasib x?
atau dalam perkataan islamiahnye ketentuan ilahi...
btol ke?
btol kot rasanya...


kadang2 aku rasa aku la org yg plg worst skali dalam mnentukan arah hidup sndri...
bt tu xkna..
bt ni xkna ..
apply tu xdapat...
apply ni x dilayan...


tp aku lupa...
walau aku kje ng gaji yg aku anggap cukup2 makan je...
aku lupa masih ada yg kt luar sana yg masih mncari2 kerja...
ada yg baru nk apply..
ada yg baru nk g interview..
ada yg tgh tggu result..


ermm...
xbersyukur sgguh aku ni..


gagal skali xsmestinya gagal selamanya...
gagal byak kali pun xbermakna kita akan gagal slamaya.
berusaha...
bersusaha...
dan berusaha..
jgn ptus asa...
walau pernah aku rasa mcm tu...
tp kna cekalkan minda..
teguhkan hati...


rezeki xdtg bergolek der...
duit xdtg mlayang....
usaha tnpa jemu...
keputusannya...
DIA yg tentukan....

No comments: