Pages

Sunday, September 25, 2011

~di mana ce'na??~

mana ce"na gua ni...??


ermmmm...........
td dia kata nk ym ng gua..............
tp gua baru balek...............
g umah abg gua kt shah alam...........


dan ce'na...........
dah tdo ke dia...........?
yelaa..dia baru smpai umah dia.........
g kursus kt cherating..........
penat agaknyee..........
tp xmsg pon kata nk tdo..........
mana ce'na gua ni............


gua kol dia xagkat pon..............
merajuk ke dia..........?
yelaaa..gua xmsg dia pun............
tp gua ada reason gua sndri,,,,,,
nape xgtaw dia?
nk gtaw cne dia dah tdo........
ermm............
mana ce'na gua ni...........?


dah makan ke dia........?
gua risau btol.........
kalo dia dah makan pun,
dia makan ape?
ermmmm......
mana ce'na gua ni......


adoiii..........
pale otak gua dah tepu......


dan ce'na.......
msg la saya.........
saya risau ni..........









No comments: