Pages

Sunday, July 24, 2011

~fAREweLL~

ari ahad..gua cuti..

hehhehehe..baru ada mood nk tgok blog gua ni..
sblom ni dok usha blog2 org len je..
akhirnya,,arini..gua bkak jgk gua pnye blog  ni..

sedikit kecewa sbnrnye gua arini..
baru smlam plan nk kuar ng buddy gua..
tp xjadi...

ape?? buddy gua sape??
olrite..gua mntak maap ye..
gua xpernah cite kt korang ke..??
seyes??

olrait..buddy gua nama dia ce'na..
hehehhe..
atau nama sbnrnye marziana...
otaikan nama dia..
hehhehe...gurau je

baek,sbnrnye gua baru plan nk kuar ng ce'na rini...
yelaa..skrg dia dah dok jauh,,,
walau masa dia dok dekat pn gua bukan la slalu sgt kuar ng dia..
keje koot..(alasan utama),,dan sebab2 teknikal yang len..
alang2 dia dah dtg kL, nk jgk jumpa..

tp nasib xmnyebelahi kami..
dia terpaksa bertolak awal utk bertugas,.
xpela..nk bt cne..
kite hnye mampu merancang..DIA yang mnentukan..
xgitu..??

buddy gua dah bertolak balik dah..
tggal la gua terkuman2 kt cni..
haishhh...
gua tetap syg kamu..

dia baru je msg gua kata dah smpai..
tp gua reply pon msg dia....
bg dia tertunggu2 sket..
sape sruh tggal gua sorang2 kt cni..

dan perut gua dah mula sakit2 balek..
demn it!!
nk kna masok wad lagi kee..
seyes gua dah serik..
doktor2 yg xberperikemanusiaan...
walau diorang hanya menjalankan tugas,,
tp slow2 dah la..
sakit koot..
olrait,finish that story..gua xnk igt dah..

dan skrg gua dah nk g mandi2 jap..
dgn muka yg xbebasuh gua dah mngadap blog gua ni..
hehhhehehhe...

olrait, bye2 frenzz..
miss u all...

No comments: