Pages

Thursday, January 21, 2010

team volleyball..

aku join team volleyball...hehhehhe

aku, mael, syuk, piji, mirui, alit ng mat akan menjadi wakil utk desasiswa indah kembara utk SUKAD(sukan antara desasiswa) yg akan diadakan xlama lg kt usm neh..

aiiii...btol ke ni...tp kitorg pun terer gak..mael dah cabut undi smalam, tp yg herannya dia pn xthu team mana yg akn kami lawan..alah, klu stakat fajar harapan, bleh mkn laa..

tp jgn terlalu memandang rendah pada pihak lawan..diorg pn dah blatih agaknya..

ape pun, kami dah bersepakat, maen just nk enjoy, tp bersungguh2..klu menang mmg dah jadi rezeki kami la, tp klo kalah..xde ape pun, malu sket je..

kt cni aku rasa team sume hebat2..tp yg aku plg risau skali team kt trans...manap, nape ko xmasuk team aku,...??

wlau ape pn, kami akn tetap berusaha...

men ramai2 taw, jgn men sorg2..

1 comment:

Anonymous said...

confirm IK kalah.. haha.. malang r IK dpt korg sebagai pemain.. :)